Jäsenyys

Jäsenmaksu on yhdistyksellämme 20€/ vuosi aikuisjäseniltä ja 10€ nuorisojäseniltä 15-17 vuotiaat. Alle 15-vuotiaista ei mene vuosimaksua, mutta heidät lasketaan yhdistyksen jäseniksi. Ilmoita siis perheen lapset mukaan!

Jäsenkirjeitä tulee paikallisyhdistykseltä vähintään kaksi/ vuosi, kuluneina vuosina on tullut useampia.

Jäsenille pyritään järjestämään mm.illanviettoja kuten nyt teatterin merkeissä. Lapsi- ja nuorisojäsenille taas järjestetään tapahtumia, liikuntaa yms. mukavaa.

MLL:ltä tulee jäsenille Lapsemme lehti 4 kertaa vuodessa sekä valtakunnallisia etuja, joista tarkemmin ja ajantasaisesti MLL Jäsenedut

Jäsenedut saa postitse tulevalla jäsenkortilla. Nuorille 12-17 vuotiaille MLL tarjoaa Eurooppalaisen nuoriskortin mobiiliversion maksutta. Katso soveltuvuudet ja tarkemmin täältä

Voit olla aktiivijäsen tai olla mukana kannattamassa hyvää toimintaa.

Jäseneksi voit liittyä tästä

Liity jäseneksi ja ole mukana tukemassa Utin seudun lasten ja nuorten hyvinvointia!