Tietoa yhdistyksestä

Vuonna 1951 perustettu MLL:n Utin seudun yhdistys edistää toimialueellaan lasten, nuorten ja lapsiperheiden perusturvallisuutta, hyvinvointia ja tervettä kehitystä.

Vuosi 2011 oli yhdistyksemme 60-v. juhlavuosi, jonka kunniaksi lahjoitimme vuoden aikana jokaiselle neuvolan piirissä syntyneelle vauvalle vauvapussin.

Jäsenistölle lähetetään vähintään kaksi kertaa vuodessa jäsentiedote. Tapahtumista tiedotetaan ABC:n, koulun, päiväkodin, monitoimihallin ja neuvolan seinillä sekä paikallislehdissä. Lisäksi tiedotteita ja tietoa toiminnasta saa Internet-sivultamme sekä Facebook-sivultamme

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Utin seudun yhdistyksellä oli 2014 vuoden lopussa yhteensä 164 jäsentä. Tämän vuoden teemana on jäsenvuosi ja toivottavasti saamme uusia jäseniä. Aktiivijäsen ei tarvitse olla, vaan olla mukana tukemassa toimintaamme lasten ja nuorten hyväksi.

Varainhankinta:

Keväällä osallistuimme liiton valtakunnalliseen Kevätilo-keräykseen. Lisäksi olemme järjestäneet arvontaa erilaisissa tapahtumissa, myyneet Pilkkoset-sukkia sekä pitäneet kahviota URM:n jääkiekkopeleissä kaukalolla.

Tervetuloa mukaan toimintaamme lapsiperheiden hyväksi.