Huhtikuu 2024

16 15 16 17 18 19 20 21
17 22 23 24 25 26 27 28

Sää suosi tapahtumaa
Kiihdytysauto kiinnosti niin lapsia kuin aikuisiakin
Leikkikähetti toi pelejä ja Legoja
Temppuilu huokuttaa aina
Tarinaa baletin keinoin
Tunnelmointia
hassuttelua ja lasten naurua
Akrobatiaa
Kirpputorilla tarkeni

Lastentapahtuma 13.9.2015

Naurua ja kikatusta riitti MLL Utin Lastentapahtumassa 13.9.2015

MLL Utin järjestämässä Lastentapahtumassa, joka oli ilmainen, oli paljon nähtävää ja koettavaa. Esillä oli harrasteita, kasvomaalausta ja sää suosi kirpputoriakin. Kahviossa oli herkullisia mokkapaloja eikä nälkäkään päässyt yllättämään siitä piti grilli huolen. Pääesiintyjän, tanssivan klovnin esitystä seurasi kaikkiaan vajaa sata lasta ja kikatusta kuului Utin Koulun salissa.

Tapahtuma alkoi kello 12:00, ensimmäisen esityksen aika oli kello 13:00 ja toinen esitys, alkaen kello 14:30 päätti mukavan päivän yhteisleikillä, jossa aikuisia kiellettiin syrjäytymästä vaan osalistumaan reippaasti leikkiin mukaan

Nähtvillä oli Junior Dragsteria eli lasten kiihdytysauto ja esittelyä lajista, taitoluistelu esittelyä, sirkuskoulun temppurata ja esittelyä sirkuskoulusta harrasteena sekä kasvomaalausta, Leikki lähetin leikkinurkkaus, kahvio, grilli, arpajaiset sekä kirpputoria. Kaikkiaan mukava ja monipuolinen päivä, josta jäi kaikille hyvä mieli.

Kiitokset kaikille kävijöille, yhteistyökumppaneille sekä puuhakkaille talkoolaisille!

Jäsenten teatteri-ilta päättyi hauskaan tunnelmaan ja iltakin jo hämärtyi keväisessä illassa.

Tapahtumia 2015

Kuluvana vuonna tapahtumia on ollut muun muassa etusivulla mainitun lahjoituksen muodossa.

Jäsenten kesäinen teatteri-ilta

Lämpinä kesäiltana tarjosimme jäsenille musikaali-illan Tirvan Kesätettarissa. Mukavassa illassa riitti musiikkia ja tunnelmaa. Aikuisia oli 11 ja lapsia 9 ja kaikki nauttivat esityksestä.

Jäsenten keväinen teatteri-ilta

Huhtikuussa järjestimme irtiottoa arjesta eli MLL Utin seudun yhdistyksen jäsenten teatteri-illan. Mukavassa illassa riitti musiikkia ja tunnelmaa.

Työkaluja talven leikkeihin, lahjoitus Utin Koululle ja Päiväkodillle

MLL Utin seudun yhdistys aloitti toimintavuotensa 2015 lahjoittamalla Utin koululle ja päiväkodille lumilapioita moninaisiin ulkoleikkeihin. Koululle lahjoitettiin neljä alumiinista isompaa sekä neljä rautaista pienempää lapiota. Päiväkodille meni kaksi rautaista ja kaksi pitkävartista muovilapiota vaikka tunnelin kaivamiseen.

Samalla tuimme osaltamme Suomalaista työtä.

Työkaluja talven leikkeihin, lahjoitus Utin Koululle ja Päiväkodillle

Samalla tuimme osaltamme Suomalaista työtä.

Tapahtumia 2014

Utin seudun MLL oli järjestämässä Utin koululla koululauantaita 26.4.2014. Koululauantain ohjelmassa oli luentoja valokuvauksesta sekä siihen liittyvästä vastuullisessa sekä niiden jakamisesta. Lisäksi esiteltiin eri harrastemuotoja ja -mahdollisuuksia Kouvolan alueella. Liikunnallisesta osuudesta vastasi ulos soveltuvat perinneleikit. Mukana menossa olivat esikoululaisista kuudesluokkalaisiin sekä heidän perheitään.Utin seudun MLL tarjosi perheille nuotiomakkaraa sekä kahvia lounaaksi.

Utin Koululla tiistaisin järjestetiin lasten liikuntaa eri ikäisille sopivissa ryhmissä

Utti Hallilla järjestettiin liikuntaa sunnuntaisin yhteistyössä Utin Pilvenveikkojen kanssa. Vakuutus- ja vastuusyistä tämä oli vain MLL:n jäsenille huoltajan seurassa

Jäsenille oli teatteri-ilta musikaalin merkeissä

Utin seudun lasten pikkujoulut Kuivalan Nuorisoseuran talolla

MLL Utin yhdistys oli mukana järjestämässä koululaisten turvallisuus-koulupäivää 13.4.2013
Oppilaat pääsivät myös kokeilemaan geo-kätköilyä!
Kiitokset kaikille järjestelyissä mukana olleille! SPR tarjosi ajankohtaista tietoa toimintarasteilla.
Vesisade ei lannistanut innokkaita pyörä-ratailijoita.
Makkarat maistuivat makoisilta.

Tapahtumia 2013

Turvallisuuspäivä Utin koululla koululaisille.

Utin seudun lasten pikkujoulut Kuivalan Nuorisoseuran talolla

Iloiset kevätilo-kerääjät!
Anna Abreu konsertoimassa Uttihallilla Utin MLL tapahtumassa.

Tapahtumia  2012:

15.4 Saurustelu-sunnuntai mansikka-ahon hallissa Kouvolassa, jossa esittelimme yhdistyksemme toimintaa.

5.7 bussiretki Särkänniemeen yhdessä partiolippukunta Utin Pilvenveikkojen kanssa

11.9 Viiru ja Pesonen - esitys Utin koululla yhdessä koulun vanhempainyhdistyksen kanssa päiväkodin lapsille, kotilapsille, eskareille ja kouluaisille

7.10 lasten syystapahtuma, pääesiintyjänä Hevisaurus!

17.11 lasten pikkujoulut Kuivalan nuorisoseurantalolla

25.11 lastenvaate- ja tarvike kirppis Utin koululla

Järjestimme myös jumppaa ja zumbaa koululla sunnuntaisin.

Saimme Linnanmäen rannekkeita Linnanmäen lasten päivään 21.4 kahdelle perheelle.

Saimme 10 kpl Hyvä Joulumieli -lahjakortteja, jotka jaettiin Utin neuvolan kautta perheille.

Lahjoitimme Utin koululle leluja, pelejä ym. tarvikkeita yhdessä vanhempainyhdistyksen kanssa.

Jaoimme EU-ruokatukea syksyllä.